22 de out. de 2014

24 de outubro: Día da Biblioteca Escolar

Cartel Bibliotecas Escolares 2014
Fonte: Blogue bibliotecas escolares
Licenza © David Pintor - Xunta de Galicia
Leoteca está de festa!!
Ola, olita! Que tal o pasastes coa miña neta Trastupita? Xa vedes que eu ando algo desaparecida pero … de vez en cando teño que aparecer e contarvos algunha nova. Estes días estou moi atarefada posto que o vindeiro 24 de outubro celébrase o Día da Biblioteca Escolar que este ano relacionarémolo coas Matemáticas.

O lema é: Biblioteca escolar... matemático!!! Con isto quero destacar o papel imprescindible da biblioteca escolar e, ao tempo, lembrarvos a necesidade de espertar o interese polas matemáticas, achegándovos a elas de forma natural e incitando a descubrir a súa presenza na natureza e nos obxectos que nos rodean.
Este ano estou interesada en que coñezades o Espazo pero tamén que celebredes este día. Por iso vos deixo tres enlaces de contos que traballan o Cosmos e relaciónano cos números e coas matemáticas no noso blogue:




Déixovos uns pouquiños contos máis, que aínda que non teñen relación coas planetas, si o teñen coas matemáticas, e a verdade é que están “guais”. Teño que pedir disculpas porque algún pasoumo a miñá curmá Pantufla que vive en América e algunhas palabras, aínda que pouquísimas, non son coma as nosas. Espero que vos gusten!!

Infantil e Primeiro ciclo:


Segundo e terceiro ciclo:




ANIMÁDEVOS A VISITARME E NON VOS ESQUEZADES DE ENTRAR NO BLOG NESTE DÍA TAN ESPECIAL PARA AS BIBLIOTECAS ESCOLARES.
LEOTECA.

Ningún comentario:

Publicar un comentario

Un blog aliméntase dos teus comentarios, grazas por colaborar con nós.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...